Aerobic studio - home
ZÁPISY DO KURZŮ AQUA AEROBIK září/leden 2020
právě přihlašujeme na 5 bazénů v Brně


DÁRKOVÉ POUKAZY
na jakékoliv naše služby - kurzy aqua aerobicu, permanentky na cvičení, víkendové pobyty. Objednávky tel.: 603 918 142



Nechte si zasílat novinky z www.aerobicstudio.cz
Partneři aerobic studia
Aerobic Studio E-shop
Aerobic Studio Petry Moudré Brno

Úvod


ROZVRH SKUPINOVÝCH LEKCÍ PLATNÝ OD PONDĚLÍ 9. ZÁŘÍ 2019
TĚLOCVIČNA GYMNÁZIA BYSTRC, VEJROSTOVA 2

NENÍ NUTNÁ REZERVACE MÍSTA PŘEDEM, KAPACITA TĚLOCVIČNY JE DOSTATEČNÁ

MAPA KUDY K NÁM ZDE

  PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK
BRNO-BYSTRC
KLASICKÉ A ŠPANĚLSKÉ GYMNÁZIUM
Vejrostova 2
tělocvična


18:00-19:00
ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ
Kajča

19:00-20:00
CORE TRÉNINK
Kajča
18:00-19:00
POWER JÓGA
Domča (dočasná výměna s Hankou)

19:00-20:00
PILATES
Kája K.

18:00-19:00
FIT JÓGA
Hanka (dočasná výměna s Hankou)

19:00-20:00
PROBLÉMOVÉ PARTIE
Linda
19:00-20:00
ZDRAVÁ ZÁDA & PEVNÉ BŘICHO
Peťa
V době státních svátků a školních prázdnin necvičíme.

ROZVRHOVÝ LETÁK KE STAŽENÍ ZDE

Vchod do tělocvičny je ze zadu budovy školy, je zde rampa s mříží, žluté zábradlí. Budova má červeně rámovaná okna. K dispozici jsou pro vás cvičební pomůcky: činky, švihadla, over bally, gumy, masážní míčky, cvičební pásy Thera-Band®, podložky na cvičení yogamat, jóga bloky

Zacvičíte si u nás s certifikovanými lektorkami, které mají bohaté zkušenosti, jsou příjemné a milé.
Cvičíme s vámi v Bystrci už od roku 2005. Pohyb je nám radostí.

CENÍK:

JEDNORÁZOVÝ VSTUP: 110 Kč
PERMANENTKA ZÁKLADNÍ: 950 Kč
PERMANENTKA STUDENT/SENIOR 60+: 900 Kč
Permanentka je na 10 vstupů, platí 3 měsíce od data zakoupení. Můžete ji využít na všechny naše lekce a je přenosná, čili můžete si ji koupit třeba společně s kamarádkou. Na pohybové aktitivty tohoto charatkeru přispívají zdravotní pojišťovny, zjistěte si podmínky u té svojí.

POPIS JEDNOTLIVÝCH LEKCÍ

Naše lekce jsou určeny pro začátečníky i pokročilé všech věkových kategorií. LEKCE NEJSOU VEDENY FORMOU KURZŮ, přijďte tedy kdykoliv máte chuť si zacvičit. S sebou si vezměte pohodlné oblečení, pantofle/pevnou obuv (tu doporučujeme na lekci core trénink a problémové partie), ručník, pití. V pomalých lekcích cvičíme naboso (pokud máte vlastní podložku) nebo v ponožkách.

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ je cvičení vhodné pro ty, kteří mají sedavé zaměstnání. Hodina zaměřená na uvolnění páteře a kloubů, celkové protažení na závěr dne. Lektorka využívá rehabilitační cviky, během lekce dochází k harmonizaci pohybového systému a zpevnění svalů. V lekcích využíváme různé cvičební pomůcky - např. masážní míčky, overbally, Thera-Band® pásy, které máme k dispozici. Lekci vede fitness trenérka Karolina Jarošová s mnohaletou praxí.

CORE TRÉNINK dynamická lekce zaměřená na posílení hlubokého svalového systému, především středu "core" - břišních svalů, svalů pánevního dna, zádových svalů. Lekce je však zaměřena komplexně na posílení celého těla. Cvičení je v úvodu doprovázeno přiměřenou aerobní aktivitou v podobě krátkých jednoduchých bloků (cca 30 minut) pro intenzivnější spalování. V lekcích využíváme: činky, gumy, overbally. Lekci vede fitness trenérka Karolina Jarošová s mnohaletou praxí.

POWER JÓGA - lekce jógy pro mírně pokročilé až pokročilé klienty. Cílem je posílit a protáhnout svaly celého těla, uvolnit klouby a páteř. Zlepšit celkovou ohebnost těla, vybudovat lepší svalovou sílu a zároveň pomocí dechu aktivně zrelaxovat mysl. Dynamičtější sekvence ásan (pozic) pomáhá tvarovat problémové partie (břicho, hýždě, nohy). Během Power Yogy dochází k vyrovnávání svalové nerovnováhy, dysbalancí. Ke zlepšování flexibility ve všech oblastech, správnému fungování vnitřních orgánů a procesů v těle, aktivace energie v těle, pozitivnímu ovlivnění lymfatického systému (přirozená silná detoxikace těla). Obecně jóga uvolňuje napětí jakéhokoli původu, uzdravuje tělo na všech jeho úrovních. Pravidelné cvičení jógy zlepšuje imunitní systém, náladu a celkově přidává více radosti do života. Lekci vede lektorka Hanka Rošková s mnohaletou praxí.

PILATES - ucelený cvičební koncept který sestavil Joe Pilates. Nestačí svaly jen posilovat, je nutné je i protahovat. Z této zásady vychází systém cviků metody Pilates. Cílem je naučit se vnímat své tělo, zbytečně nebo nevhodně ho nezatěžovat. Změníte své držení těla, změníte svou chůzi, změníte způsob, kterým vykonáváte pohyby. Tato změna nastává postupně, ale zato je dlouhodobého charakteru. Ne bezdůvodně se cvičení metodou pilates řadí do kategorie Body and Mind, tedy Tělo a Mysl. Základem cvičení je správná práce centra síly „středu těla“ nebo se také používá název „core“ a správné dýchání. Zjednodušeně řečeno se jedná o svaly v oblasti pánve a dolní části břicha, které ve spolupráci s bránicí pomáhají tělu udržet stabilitu a vyvinout sílu. Přijďte se přesvědčit o účinnosti této více než sto let staré metody s lektorkou Pilatesovy metody, Karolínou Kopeckou.

FIT JÓGA - lekce jógy vhodná pro začátečníky až středně pokročilé klienty. Cílem je posílení svalů, formování postavy pomocí jednodušších ásan (pozic), ve kterých je kladen důraz na dech (naučíte se různé dechové techniky), správnost provedení a dle možností výdrž. Jednotlivé sekvence nejsou tak dynamické jako v lekci power yogy. Výdrž v pozicích je delší, je zde prostor na prodýchání a odpočinek. Závěrem lekce je vždy klidná relaxace a odpočinek. Tato lekce nemá žádná omezení, je vhodná pro každého bez rozdílu věku. Jóga obecně uvolňuje napětí jakéhokoli původu, má silné detoxikační účinky a uzdravuje tělo na všech jeho úrovních. Pravidelné cvičení jógy zlepšuje imunitní systém, náladu a celkově přidává více radosti do života. Lekci vede lektorka Dominika Nečasová s mnohaletou praxí.

PROBLÉMOVÉ PARTIE - BŘICHO, ZADEK, STEHNA dynamická lekce zaměřena na posílení a zpevnění problémových partií břicha, hýždí, boků, stehen a paží. S využitím váhy vlastního těla při ní dochází nejen k posilování a vhodnému formování problémových partií, ale také k intenzivnímu spalování podkožního tuku a získání fyzické kondice. Ke cvičení také využíváme činky, gumy, švihadla, overbally. Lekci vede lektorka Linda Kopencová s mnohaletou praxí, bývalá trenérka sportovního aerobiku. Vhodné pro začátečníky i pokročilé, pro všechny, kteří chtějí úplně vypnout po náročním dni a dát si do těla. Doporučujeme cvičit v botách.

PEVNÉ BŘICHO & ZDRAVÁ ZÁDA - lekce zaměřená na protažení celého těla, páteře a kloubů po celodenním sezení v práci. Cílem je také posílení především zádových a břišních svalů, se zaměřením nejen na "core" centrum síly, hluboký stabilizační systém páteře. Stejně důležité jako posílení břicha je i protažení svalů podél bederní části páteře. Jestliže Vás dosud bolela bedra, velmi pravděpodobně jsou Vaše břišní svaly ochablé a veškerou práci za ně přebírala dolní část zad. Zapojováním centra síly tedy chráníte svá bedra. Naučíte se jednoduché cviky, které třeba využijete i při své domácí praxi. Pracovat budeme i s naším dechem - naučíme se velmi prospěšné dechové techniky vycházející z jógy. Na konci lekce je vždy relaxace a uvolnění všech svalů. Lekce je vhodná pro začátečníky i pokročilé. Využíváme ručník (ten si vezměte), overbally, cvičební pásy Thera-Band®, masážní míčky, činky 1 kg. Všechny tyto pomůcky máme pro vás k dispozici. Lekci vede lektorka Petra Moudrá s mnohaletou praxí.





© 2004 - 2019 SunFit studio Petra Moudrá | Mapa stránek | Právní doložka